klimatizace split s externim zapinanim

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Červenec 28 21:34:24 CEST 2019

Ahoj,

Já mám v práci klimu LG. Nemá žádný kontakt pro externí spouštění, tak
jsem se snažil ji ovládat Arduinem přes IR. Když jsem se snažil načíst
kód z DO, tak mi vycházel docela dost dlouhý, a měnilo se v něm hodně
hodnot. Na internetu jsem našel, že DO odesílá při stisku jakéhokoliv
tlačítka CELÉ nastavení klimatizace. Tzn. topení/chlazení, nastavenou
teplotu, hodiny, čas zapnutí/vypnutí, atd. Takže jsem to s Arduinem
vzdal. Ale např. mobilem s IR a nainstalovaným programem SURE to ovládat
dokážu.

--
/Aleš Filip

http://xanadu.khnet.info