Re: Překlad programu Picaxe 08M2 do PIC 12F629

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Červenec 28 12:19:01 CEST 2019

A další věc, proč se neučit programovat je přímo v tom odkazu:
It is practically impossible to teach good programming to students that
have had a prior exposure to BASIC: as potential programmers they are
mentally mutilated beyond hope of regeneration.
<http://www.brainyquote.com/quotes/authors/e/edsger_dijkstra.html>
Edsger W. Dijkstra <http://en.wikipedia.org/wiki/Edsger_W._Dijkstra>
Zkrátka jsem tím Basicem příliš poznamenán :-(

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>