Re: Překlad programu Picaxe 08M2 do PIC 12F629

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Červenec 28 11:14:44 CEST 2019

No jasně, to já chápu.
V Picaxe je  nějaký nazvěme to "bootloader" který spolu s programem
nahraným do PICAXE dělá to co je třeba.
Já nechci nahrazovat ani ten bootloader , jen chci z toho zdrojového *.bas
pro Picaxe vytvořit něco pro čistý PIC.
Tak jak to třeba dělá PICBASIC.  Tam se také programuje v jakémsi Basicu a
ten SW překladač to rozebere a interpretuje sám už na asm pro PIC.
Samozřejmě PICBASIC, nebo microBasic nepůjde použít pro Basic Picaxe, má
jiný dialekt.
Mám jakousi představu, že když se ví, co který příkaz pro PICAXE dělá, že
něco podobného bude i pro Basic PICAXE.
Nebo že to někdo chytrý takový překladač napsal...

Totiž podobnou funkcionalitu  by rádo více lidí:
https://www.microchip.com/forums/m455732.aspx
Dokonce jsem našel, že moje představa není až tak nereálná, jen to vyžaduje
nějaký programátor BAS800 :
https://picaxeforum.co.uk/threads/convert-my-picaxe-basic-code.22249/

Nejspíš ale moji původní myšlenku opustím a asi se naučím s tím
PICBASICEM...
:

Bez
virů. www.avast.com