Re: Překlad programu Picaxe 08M2 do PIC 12F629

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Červenec 28 09:24:27 CEST 2019

No já nechci z PICu dělat PICAXE. Já chci program pro PICAXE přeložit (
třeba do ASM ) tak, aby šel nahrát do toho PICe.

Tak nějak mě napadlo, že pokud program existuje pro PICAXE, bude varianta,
která bude fungovat na čistém PICu. Tedy příslušném tomu PICAXE.
A to pro PICAXE 08M2  je to právě -  PIC12F629

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

ne 28. 7. 2019 v 8:59 odesílatel David Obdrzalek <