mikrovlnka

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pátek Červenec 26 10:47:46 CEST 2019

Dobrý den

Přesně tak, bývá tam slída nebo nějaký plast, který se ji snaží napodobit. Je tam samozřejmě proto, aby se něco nedostalo do vlnovodu a dál do komory magnetronu, což by mohlo být z fyzikálního hlediska docela zajímavé (ladění). Časem se poprská a začne vodit. Proto ty výboje. Někdy stačí povrch obrousit. Slídové destičky se sehnat dají. Být by tam měla, protože výpary a binec ovlivní prostředí ve vlnovodu, kde se může budit nějaký jiný vid, vznikat odrazy .... a odpálit magnetron.

Zeman