Sensor plamene - naftove topeni

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Červenec 22 20:51:06 CEST 2019

ano je to tak...jedno cidlo je obycejnej teplotni spinac, ktery indikuje
prehrati...ten snimac plamene, ale do komory urcite nijak
nezasahuje...dival jsem se do manualu a ma mit studenej 1100R (coz ma) a
teplej cca jednou tolik...zrejme to tedy vzletne nazyvaji snimac
plamene, ale bude prachsprostej termistor za drahy prachy

RV