Re: Re[2]: Sensor plamene - naftove topeni

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pondělí Červenec 22 13:16:08 CEST 2019

Potvrzuji, i u malých domácích kotlíků je v plameni elektroda, když se na ní připojí správně pólovaná dioda a odpor 10M tak automatika rozpozná že kotel hoří.
Lubor
PS A při vypnutém hořáku tam ta dioda být už nesmí, jinak kotel hodí poruchu.