OT: sw: thunderbird spam, jak se zbavit ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Červenec 19 21:33:17 CEST 2019

Nikdy se mi do spamu googlu nespadlo nic důležitého,  zvláštní ale je, že
duplicitní e-maily tam padají.
Ale zas jenna jednom  ze tří e-mailů co mám...
V každém případě tam nejsou nabídky na viagru a voňavky atd...

pá 19. 7. 2019 v 15:54 odesílatel Pavel Poucha <pavel.poucha na papouch.com>