OT: sw: thunderbird spam, jak se zbavit ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Červenec 19 21:29:44 CEST 2019

Teď jsem to přesně chtěl napsat. Gmail je odolný, jinak  mi na ostatní
domény také chodí nabídky všeho možného.
Došlo to tak daleko, že používám už jen gmail , nemám čas se tím
probagrovávat.