RE: Jaký nejlevnější pic?

cizek.milan na seznam.cz cizek.milan na seznam.cz
Pátek Červenec 19 19:51:40 CEST 2019

Ahoj,
měl jsem to řešené tak, že v PC (zde raspberry) jsem generoval na jeden pin obdélníky.
PIC využíval přerušení a s každou hranou resetoval timer.
Takto mi to stačilo a asi bych to udělal nyní stejně, protože stejně nemám ani volný UART na RPI (musel bych dělat SW) ani už skoro žádné volné piny.
A bude to hned vedle...
Milan

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Friday, July 19, 2019 10:56 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Jaký nejlevnější pic?

Jenom pro informaci - jak máš v plánu detekovat život toho raspi?

Ptám se čistě ze zvědavosti - před mnoha a mnoha lety, ještě ve škole jsem měl udělaný WD na sériové lince, který četl texty.
Po rozpoznání řetězce XXXX usoudil, že počítač nabootoval a pak se dožadoval toho, aby minimálně jednou za XY minut prošel řetězec YYYY.
Celé to bylo píchnuté na konzoli, takže to fungovalo bez nějakých dramatických zásahů do systému. Systém v cronu prostě volal syslog a to bylo vše. Fungovalo to velmi pěkně.
Dá se to naučit i řetězec, který znamená, že se to dostalo do slepé uličky a je potřeba restartovat.

Myslím že na to pic10f320 nebude stačit (nemá sériový port), ale pic16f15313 už ano.