OT: sw: thunderbird spam, jak se zbavit ?

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Červenec 19 17:14:14 CEST 2019

V posledních asi dvou týdnech mi spamů chodí nějak víc než obvykle (několik denně). Předmět mají různý, ale jako odesilatel se zobrazuje nějaký náhodný hash, který má pár znaků konstantních „?=“ na začátku a na konci. Takže jsem si na to nastavil pravidlo na webu poskytovatele mailu a funguje to.

Zdeněk

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Poucha
Sent: Friday, July 19, 2019 3:54 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: sw: thunderbird spam, jak se zbavit ?

Zdravím,

to teda nevím, podle mne se Gmail chová jako úplný (s prominutím) debil. Používám jej pro soukr i jako klienta pro firemní email. Do spamu pořád padají některé objednávky (netuším proč) a vrcholem je, že do spamu pravidelně hází i statistiky z Google AdWords, které sám Google generuje...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com