OT: sw: thunderbird spam, jak se zbavit ?

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pátek Červenec 19 15:42:52 CEST 2019

Na tohle je dobrý gmail, tam je ten spamfiltr opravdu hodně schopný a
všechny hadice a bělící zubní pasty končí kde mají...

S pozdravem Ing. Jan Půhoný

Spolehlivý obchod s elektronikou
https://www.puhy.cz

Připojení k internetu v Chocni a okolí