OT: sw: thunderbird spam, jak se zbavit ?

Pavel Krafcik hwl na pjk.cz
Pátek Červenec 19 14:16:58 CEST 2019

Tahle spamová smšť je hrůza, mají správně SPF, DKIM, dokáže to projít
greylistem a pořád to mění adresy, SMTP servery a IP rozsahy, odkud to
chodí, takže to učení je nekonečné. Mám asi 60% účinnost detekce. Jenže
současně s tím mi začal TB označovat také dobrou poštu za spam. Je mírně
zmatený.

Ještě jsem se neodvážil kliknout na odkaz, ale zdá se mi, že to budou
spíš pokusy o zavirování, než skutečné obchody.

Pavel Krafčík