OT: sw: thunderbird spam, jak se zbavit ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Červenec 19 10:56:41 CEST 2019

dobry den.
nekde se proflakla moje email adresa a zacal mi chodit spam z evidentne
jednoho zdroje, podle formatovani a obsahu. jsou to ceska jmena a
nabidky na kdejakou blbost. zkusil jsem nejaky ten ucici rezim TB, ale
nic se nedeje. zadne spolecne pravidlo pro trideni teto vetese se mi nedari.
neni toho moc, do 10-15 emailu denne, ale i to je 5x vic nez vseho co mi
prijde. nejde se treba nejak obratit na poskytovatele email schranky,
web4you ? zatim jsem nikdy nic podobneho resit nemusel.
dik za popostrceni jak na ty smejdy.
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.