Re: Jaký nejlevnější pic?

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Červenec 19 10:09:18 CEST 2019

Zdravím,

s tím neporadím, protože RPI máme v aplikacích, kde chtějí naši zákazníci
jen HW a FW si píší sami. Zařízení, které se dodávají opakovaně ve větších
sériích jsou čtyři typy y všichni k tomu externímu WD dospěli.

My sice také někdy používáme RPI (vždy ve verzi Compute module), ale vždy
tam také je WD - právě podle těch zakázkových řešení. Samozřejmě důležitý
je i dobrý zdroj a chlazení, jak tu psal pan Kuba.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com