RE: Jaký nejlevnější pic?

cizek.milan na seznam.cz cizek.milan na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 18 14:39:14 CEST 2019

Ahoj, děkuji za nahlédnutí.

Původní watchdog byl ale dělán pro úplně jiný účel a navrhoval mi jej myslím právě ataman (hw stránka a pcb). 😊

Nyní právě potřebuju skoro totéž, tak jsem to vytáhl.

Asi jsem měl napsat, co a jak bude řešit.

Měl by řešit zakouslé/nenabootované RPI, což se nám občas stává, možná kuli microsd kartám (než uděláme variantu s compute module co má interní paměť tak to ještě potrvá).

Před tim pičkem je 5V stabilizace LM2596HVS-ADJ. Proto mi přišlo nejsnadnější využít EN pin. (malý kondík k tomu PICu).

Samozřejmě je to pičko, takže start systému trvá nějakých 20-30s řekněme, kde je třeba to pozdržet aby se cyklicky nerestartoval.

V tom řešenís picem jsem mám indikační led, omezen počet restartů na 3. Odložení té detekce po zapnutí. Lze to ale oželit. Stejně jako je mi jedno jestli k restartu dojde do minuty nebo do 10ti minut…

M.