Re: Jaký nejlevnější pic?

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Čtvrtek Červenec 18 11:22:42 CEST 2019

Asi jsem jediný který se podíval do toho původního kódu.
Ten watchdog je velmi pomalý, na začátku čeká 2min než vůbec začne monitorovat, max perioda mezi resetem WDG 10s a teprve po 30min resetuje zařízení.
Fakt to zvládnou jednoúčelové obvody?
(Se smyslem tak pomalého monitorování nepolemizuju, předpokládám že k tomu byl dobrý důvod.)

Tomáš

> A co když monitorované řešení potřebuje zcela specifický restart -
> například odpojení na 60s?
> A když nemůže při zapnutí okamžitě oživovat watchdog, ale trvá mu
> desítky sekund, než se k tomu dostane?

> Oja

>>> https://cz.mouser.com/Semiconductors/Power-Management-ICs/Supervisory-Circuits/_/N-wnws?P=1y9bqhd&Keyword=watchdog&FS=True&Ns=Pricing|0

>>> ataman