Re: Jaký nejlevnější pic?

Ondřej Kozumplík kozond.konf na gmail.com
Čtvrtek Červenec 18 08:48:32 CEST 2019

A co tak pouzit hotovy supervizor/watchdog ? kdyz pouzijete MCU jako
watchdog, budete potrebovat jeste watchdog na watchdog ;-)

tady nize jsou vyfiltrovane na mouseru .... myslim, ze cena je skvela.
navic usetrite clovekocas, ktery by zabralo programovani watchdogu s MCU...

https://cz.mouser.com/Semiconductors/Power-Management-ICs/Supervisory-Circuits/_/N-wnws?P=1y9bqhd&Keyword=watchdog&FS=True&Ns=Pricing|0

ataman