Jaký nejlevnější pic?

cizek.milan na seznam.cz cizek.milan na seznam.cz
Středa Červenec 17 22:04:57 CEST 2019

Ahoj,

Chci si udělat hw watchdog, co nejlevněji, ale digitálně, tj. detekce přicházející hrany a pokud chodit přestane, tak reset přes ENable stabilizátoru. 😊
Před mnoha lety jsem použil PIC12F629. Rád bych z toho vzešel, protože mám hotový kód...
Potřebuji tedy schopnost přerušení na 1 pinu (detekce hrany) a ideálně 1 TMR, který jsem využíval na zhasínání / blik ledky / signalizaci stavu.

Co jsem se díval, nejlevnější PICy neumí vůbec přerušení? V tom jejich konfigurátoru tu možnost nějak nevidím.
Bohužel jsem s nimi dělal před 7 lety, tak se už úplně neorientuji a nechám si poradit.
Líbí se mi docela PIC10F320T-I/OT s cenou kolem 10Kč nebo nějaký lepší tip?
Jo ještě, aby nechtěl externí krystal a měl interní oscilátor (co nejméně součástek kolem).

Pro představu řešení ze je původní kód/program: https://pastebin.com/ZWXaapEw
Díky a hezký den.

Milan