Pest repeller, plasic, odpuzovac hmyzu a zvirat

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Červenec 15 14:20:42 CEST 2019

Vzhledem k četným žádostem publikuji původní schéma a arduinový kód. Sešit s
poznámkami bohužel ještě týden bude mimo mně.

Původně to bylo dělané v UECIDE, ale to nějak blbě nastavovalo kmitočet
arduina, takže jsem to měl doladěné osciloskopem. Pak jsem na to možná
sáhnul v čistém arduinu, ale už si nepamatuju jak jsem co měnil, je tam ale
dost komentářů, tak si to oměřte, osciloskop má dneska snad už každý ikdyby
to měl být za $20 1MHz z číny.

Jsou tam dvě verze. 5 je jednodušší schéma (zvíře - myz), II je složitější,
kde je povícero variant druhu hmyzu a zvěře, výěr je pomocí přepínačů. Ona
je to docela věda, protože to má např. vydávat zvuk i potkaních mláďat které
volají o pomoc (to je někde >50kHz). Potkani jim však pomoci nejdou, ale
vyhýbají se tomu místu. Když je tedy vybrán správný zvuk podle přepínačů.

pole přepínačů vybere buď původní jednodušší verzi, nebo vybírá zvuky ze
složitější verze. Viz zdrojáky.

Zkuste is vydolovat z archivu moje dřívější maily na toto téma, tam je toho
popsaného víc. Ale kdybyste nenašli, tak to dáte dohromady i tak, stačí
jenom umravnit časy aby seděly na ty kmitočty.

Zkuste hledat kolem datumů 7-8-9/15, 9/16

JL.