aplikace pro win/linux - .NET

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Neděle Červenec 14 22:02:52 CEST 2019

Vlastně jste si odpověděl sám. Pod každým prostředím lze psát dobře a
jako prase. Já zkoušel pod mono svoje programy (Forms, .NET 2.0 a 4.0) a
kompatibilita byla až nečekaně dobrá. Pochopitelně je nutné vyhnout se
načítání externíh DLL.

V .NET se mi píše dobře, kompatibilitě také nemám co vytknout (spiš to
směřuje na druhou stranu, že narazíte na 10 let starou neopravenou
chybu). Další výhoda je široká základna vývojářů - jakýkoliv problém už
někdo řešil a pokud ne, tak si uvědomím, že chci kravinu.

Pro mě by to byla volba číslo jedna, ale tazatel se samozřejmě rozhodne
podle svých preferencí :-)

L.