aplikace pro linux

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Červenec 14 11:30:29 CEST 2019

Zdravím,
  není mi jasné, jak může kdokoliv doporučovat C#/.NET, když to má běžet
pod Linuxem. Vždyť přece mono, "náhrada" této platformy pod Linuxem, je
tak ubohá, že v tom neběží prakticky nic.
  Typický příklad - jsem ústřednář a bohužel firma 2N šla cestou
programování svých ústředen protřednictvím ovládacích programů pro
*dows. Pro všechny ústředny až po Omega Lite není problém, je to nativní
w32 aplikace a wine to schroustne i s chlupama. Ovšem pro Netstar
(poslední jejich model) to "modernizovali", je to psané v .NET, a na
Linuxu konečná. Sh*t, sh*t, SH*T! A mezi námi, vzor stability to není
ani na nativních widlích. Rozhodně oproti těm starším je to o několik
tříd horší, ale - vypadá to moderněji, vypadá to hezčeji :-(.
  Takže tedy mých deset centů - .NET a Linux - nikdy.
  Zdraví Pavel