Odesilani dat z rtl_433

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Červenec 13 18:32:53 CEST 2019

To bych urcite zajem mel, nejak se mi nedarilo se do toho zakousnout
"spravnym smerem", takze kdyz nic jineho, tak pro inspiraci a ukazani cesty.

Dekuji velmimnohokrat :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: iko
To: HW-news
Sent: Saturday, July 13, 2019 2:14 PM
Subject: Re: Odesilani dat z rtl_433

ja mam vlastne riesenie, ked pridem dom mozem posunut. je to len skript kde
sa pusta rtl_433, z toho tee a curl

Dňa 12. júla 2019 19:07:47 SELČ používateľ Pavel Kutina <hw na prelude.cz>
napísal:
Podle tohoto navodu jsem postupoval, rtl_433 na tom chodi moc hezky.Co mi
failnulo, byla instalace rtl_433_publish (poprave ted nevim, ve ktere fazi),
ale to stejne neresi muj pozadavek, ja bych z toho rad nekam ven posilal
data, nikoli na ten lokalni webserver. Takze asi nejak pres curl a GET na
externi server (rad bych videl data treba z chalupy na mem serveru), ale ted
uz zase nemam moc cas si s tim hrat...Pavel Kutina----- Original
Message ----- From: "Juro" <mail na onicom.sk>To: "HW-news"
<hw-list na list.hw.cz>Sent: Friday, July 12, 2019 6:51 PMSubject: Re:
Odesilani dat z rtl_433 Pekný deň prajem Pavel na tých 433 si robil vlastné
riešenie ? či Orange Pi Zero
http://integrac.sk/tutorial-navod-ako-vyrobit-rtl-sdr-server-ovladany-na-dialku-na-orange-pi-zero/
už ti to ide ? Juro PO Sunday, July 7, 2019, 11:27:46 AM, you
wrote:Zdravim,netusite nekdo, jak primet rtl_433 k tomu, aby mi nasbirana
data odesilalnekam na muj server jako parametr konkretniho skriptu? Mam
nekde web s PHP,na nem skript, ktery co dostane, to natlaci do MySQL, ale
nedari se mi nejakrozumne presvedcit rtl_433 (bezici na OrangePi, hezka
hracka), aby tam tadata treba v jsou formatu posilal.Diky.Pavel
KutinaHW-list mailing list  -  sponsored by
www.HW.czHw-list na list.hw.czhttp://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list --
Best regards, Juro                            mailto:mail na onicom.sk HW-list

--
Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom K-9 Mail. Prosím,
ospravedlňte moju stručnosť.