aplikace pro linux

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Červenec 12 10:09:40 CEST 2019

Tohle je právě důvod, proč java ne. Udělat nějaké změny v aplikaci,
kterou jsem vytvořil před cca 5 léty je neskutečný opruz. Naproti tomu
třeba to Qt má API dost stabilní, takže přejít z Qt.4 na Qt.5 je (pokud
je aplikace rozumně napsaná) není problém. Sice to na první pohled není
patrné, ale v oblasti vestavných systémů může být potřeba udržovat
program i více než 10 let. A to je dost těžké, IT je moc dynamický obor,
cokoli starší dvou let je na zahození.

Mrazík