Re: OT: detektor všeho možného JDT-08

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Červenec 12 08:44:20 CEST 2019

Mám něco podobného, koupil jsem to před časem v Lidlu s očekáváními,
podobnými vašim. Zkušenosti zcela stejné,
citlivost mizerná.  Mám ještě jeden detektor z elektro obchodu, ten má jen
červenou diodu a analogový potencimetr
pro nastavení citlivosti , ale výsledky mnohem lepší.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

pá 12. 7. 2019 v 0:10 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>