aplikace pro linux

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Červenec 11 18:54:31 CEST 2019

Už dlouho na tohle používám Qt framework, dost se mi osvědčil. Výhodou
je dlouhodobá udržovatelnost aplikace (API se moc nemění), velmi dobrá
dokumentace. Framework je hodně komplexní, jsou v něm moduly pro všechno
možné včetně toho sériového portu (ale třeba vlákna, síťování na různých
úrovních abstrakce a jiné), takže orientovat se v tom chvíli trvá, ale
pak se v tom dá dělat poměrně efektivně. Je to v C++, dost čistě a
pochopitelně napsané. Určitý problém ale může být licence, pokud chcete
aplikaci uzavřít.

Mrazík