Zasuvka rizena NN kontaktem

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Čtvrtek Červenec 11 18:03:38 CEST 2019

Az to sezenete koupim jich tak 20 :)
Nejblize kam jsem se dostal je bezdratove - sonoff S26 s alternativnim FW a vlastnim serverem na lokalni siti.
Kdysi jsem se dokonce snazil zjisti jestli by EMOS neumel udelat neco na zakazku, ale nepodarilo se mi probouchat k nekomu koho by to zajimalo.
Je pravda, ze jsem chtel opticke oddeleni.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Thursday, July 11, 2019 5:30 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Zasuvka rizena NN kontaktem

Dobry den

nepotkali jste nekde nasleduji vyrobek - zasuvka (mezikus do zasuvky) nebo prodluzka ktera by spinala 230V~ a byla rizena NN kontaktem, takze ma NN svorku pro pripojeni kontaktu.

Vsude nachazim bezdratove rizeni nebo integrovany senzor, ale moznost pripojeni vlastniho kontaktu nikde nevidim.

Neznate neco takoveho ?