Re: Odpojení USB na MCU

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 11 12:07:08 CEST 2019

Ahoj,

Jenom pro moje upřesnění - chceš aby AT91SAM7 poznal, že mu zmizel USB host?
Není jednodušší na to používat signál VBUS? Prostě si ho natáhnout na nějakou GPIO nohu a podle toho se rozhodovat?

---------- Původní e-mail ----------
Od: Tomáš Hamouz <hamouz na divesoft.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 11. 7. 2019 11:17:27
Předmět: Odpojení USB na MCU

Zdravím vespolek

Mám MCU (AT91SAM7), USB zkonfigurované jako CDC (sériový port).
Vše funguje, akorát bych potřeboval poznat situaci když někdo vytáhne
USB kabel. Mám to jako jednu z variant debug výpisu a nechci v takovém
případě zbytečně cpát data do výstupního bufferu.

Mají USB kontroléry nějakou takovou indikaci? Myslel jsem že použiju
Suspend interrupt, ale ten se mi volá v podstatě pořád, takže je pro
toto nepoužitelný.

Tomáš