Ultrasonic Generator M048N

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červenec 8 12:00:16 CEST 2019

Ja mam zjistitelnych 23kHz na cca 100 metru. Samozrejme uroven na hranici
meritelnosti. Osciloskop s obycejnym elektretem a filtrem. Spis je docela
problem pokryt rovnomerne  plochu. Je to pomerne dost smerove a to tak, ze
v tech 100m se hnu o 2 m a signal je pryc.A odrazi se to hodne, zejmena na
rovnych  plochach jako garazova vrata.  A potvrzuju, ze male deti cca do 4
let tech 23 kHz slusne slysi i kdyz ne vsichni. Devcatka jsou mnohem
citlivejsi. Naprosto presne indikuji bezici generator a vypnuty.  Kdyz jsou
blizko - do 20m a v rovine vyzarovami , tak reakce po zapnuti je, ze si
daji ruce na usi.

pondělí 8. července 2019 Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>