Re: Tepelná pojistka v grilu

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Červenec 7 09:30:47 CEST 2019

Nebude to tak trochu o způsobu použití?

Například to, že žehlička se většinou nenechává bez dozoru.

Například v konvici také takovou máme a já nevěděl proč, až Se-To (také
k vám ten zlý Japonec chodí ničit vybavení?) jednou vařil vodu s
otevřeným víkem a zároveň musel jít okopávat záhonky, takže se voda
vyvařila a pojistka vypla. Bylo to hezké, z kuchyně to udělalo parní lázně.