OT: Pripojeni skeneru k windows 7

Kutina Pavel Pavel.Kutina na elvia.cz
Čtvrtek Červenec 4 11:58:13 CEST 2019

Nějaké víc hardcore metoda by nepomohla? Odinstalovat soubory ovladače, nastavit instalaci driverů tak, aby nejdřív šel po lokálních a nevyhledával je, a pak mu tam nacpat ty z dodaného CD? Často si Win stáhnou drivery, které sice nezkolabují, ale ani tak nefungují správně.

Pavel Kutina

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jirka Mww
Sent: Thursday, July 4, 2019 11:48 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT: Pripojeni skeneru k windows 7

Omlouvam se za nejasny popis.  Nejprve jsem nainstaloval jak ovladac tak ten toolbox z CD k tomu skeneru a kdyz to neslo, nasel jsem posledni ovladace a toolbox na webu Canon , ale chova se to stejne.  Problem je v tom protokolu twain, nebo co to je.  Windows jsou s temi ovladaci spokojene, aktualizace ovladace hlasi, ze je aktualni.
Dostal jsem privatne odkaz na SW, ktery by snad mohl pomoci, ale ted jsem mimo, k dalsim pokusum se dostanu az vecer.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW