OT: Pripojeni skeneru k windows 7

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Červenec 4 08:38:53 CEST 2019

dobry den vsem, omlouvam se ze jeste otravuju ale potreboval bych nakopnout
jeste s jednim problemem po reinstalaci Windows 7.  Mam starsi skener Canon
4200F vcetne instalacniho CD
ale nedari se mi ho po preinstalaci zprovoznit. Spravce zarizeni ho vidi,
driver je aktualni, ale po spusteni CanoScan toolbox to pise, ze nelze
nacist TWAIN zdroj, prestoze ten skener
v menu toho toolboxu je videt. Hledal jsem na internetu a stejny problem
tam resi doplnenim promenne Path cestou k adresari  driveru toho skeneru.
Me to ale nepomohlo. Nevzpominam si, ze bych pri minule instalaci skeneru
takovyto problem resil. Je to ale uz davno, u windows 7 probehlo mezi tim
mnoho aktualizaci.  Neni me bohuzel jasne, co to ten TWAIN zdroj je, asi
jde o nejaky interface mezi driverem skeneru a uzivatelskym programem,
ktery mi chybi, ale nevim, kde ho vzit. Muzete mi prosim poradit co dal ?

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com