[OT:] Doporucite typ notebooku?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Červenec 3 12:31:42 CEST 2019

taky hlasuju pro DELL. jsem firemni a i domaci dloulety uzivatel
IBM/lenovo, od T42 po dnesni P70, ale z hlediska zaloh sw(lenovo problem
s ochranou), servisu a nakonec treba i nakupu baterky do nasi domaci
starsi obludy 17" precision xxx origo od dellu za slusny penize, uz
kupujeme delly. jak pc tak notasy a zatim ok. vetsinou tady se zarukou
2roky: https://www.levne-notebooky-pc.cz/
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65