Klonovani disku,vysledek/zkusenosti

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Červenec 3 10:50:20 CEST 2019

Co clovek to nazor... Me Aomei stale hlasil nejake chybove hlasky (   hr =
0x80070005) s jinym sw bez problemu. Problemy hlavne s IDE disky nebo CF
pouzite  jako IDE.  Za me jednoznacne Marcium a pokud se klonuji disky je
treba vypnout "intelligent sector copy"  Pri zapnute funkci to nekopiruje
prazdne misto na disku a u ruznych systemu pro rizeni NC, nebo specialnich
sw pro merici pristroje to vadi.