Zvetseni oddilu disku po klonovani

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Červenec 2 20:53:23 CEST 2019

Jaká značka je HDD a SSD? Pokud je SSS Samsung tak na klonování je software
přímo od Samsungu a celá operace je na tři kliknutí. Pokud je HDD značky WD
je k dispozici True Image Home WD Edition a ten to také zvládne na pár
kliku tak nějak automaticky. Jestli už je hotovo tak pak buď nástroji,
ktere jsou součástí Windows (teoreticky by mělo stačit to klikatko Správce
disku) nebo třeba software Acronis Disk Director, ale existuje toho víc.