Klonovani disku,vysledek/zkusenosti

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Červenec 1 23:14:05 CEST 2019

nevim proc se branite sw. aomei :-)
je zdarma i pro komercni ucely(v zakladu).
staci mi dva nastroje, AOMEI Backupper  a zmineny Partition Assistant a
vse frci jak ma. a to jsem to zvladnul i ja , co englicky takrka vubec.
acronis jsem leta platil a kdyz slo do tuhyho, tak neobnovil zalohu +
bootovani prave na lenovu .. ta "zilla" atd. taky jsem zkousel a zatim
jsem za aomei rad :-)
tomik.
p.s. veskere zalohovani a prace s hdd je potreba vyzkouset v realu,
dokud o nic nejde.
tedy  udelam zalohu, nekam ulozim, vyndam funkcni hdd a s nahradnim jdu
jako na obnovu. teprve kdyz tohle klapne, mam pouzitelny postup.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín

ICO:04203879