Re: OT: problém s instalací tiskárny ve W7

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Červenec 1 21:44:52 CEST 2019

Díky všem za rady, už mi to funguje. Pravděpodobný problém byl v tom, že mi
na pozadí běžely nějaké aktualizace
Windows 7 po pře-instalaci a to asi nějak blokovalo nastavení tiskárny. Po
dokončení aktualizací a resetu se tu tiskárnu
podařilo nastavit.  Detaily nevím, chvíli mi trvalo, než jsem na ten
probíhající upgrade Windows přišel ((::

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

po 1. 7. 2019 v 18:22 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>