Re: OT: úvahy o solárech

Středa Leden 30 15:10:24 CET 2019

Jo, já to mám paralelně (přes oddělovací diodu) na straně DC. Jinak
dokázal bych si představit připojit na DC soustavu spoustu věcí. Kde
jsou spínané zdroje, není problém a dost věcem nevadí ani nižší napětí.
Jen je velmi nepraktické, že bych musel mít dvoje zásuvky. Takže to asi
budu řešit měničem připojeným k baterce a v rozvaděči mám připravené
relé, které mi vybrané okruhy (ledničku, obyvák, pracovnu) přepne na
měnič. Ta baterka je tam potřeba, aby dostupný výkon nebyl závislý ta
tom, jak zrovna svítí. Pokud přikoupím další panely, bude se ohřívat i
bojler - to už přímo, mimo baterku.
Anděl