Re: OT: úvahy o solárech

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Středa Leden 30 10:03:17 CET 2019

No, což o to, všechny ty bezpečnostní věci už jsou celkem vyřešené.
Třeba DEHN nabízí komplexní řešení pro FV včetně těch zkratovacích
prvků. "Vypínací knoflík" - Central STOP, Total STOP, se běžně používá,
ale pokud má něco takového fungovat při požáru, musí to mít projekt od
autorizované osoby, klíčové komponenty musí být s certifikovanou požární
odolností apod., což tu instalaci DOST prodraží.

JMN