OT telefonne cislo pre volanie zo zahranicia

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Leden 28 09:17:18 CET 2019

Silno zavisi od cloveka (kuriera), ktory bude vytacat to cislo. Niektori to
zvladnu pri natukavani do telefonu povedome opravit.
;-)

Dodo

po 28. 1. 2019 o 9:07 Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(a):