Re: Cívka pro stepup

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Leden 27 15:30:32 CET 2019

Amatérsky to lze řešit nasunutím feritové trubučky, hrnečku na tu cívku.
Ale já měl na mysli výměnu za jiné provedení. Třeba DER1207 od
ferrocore. Ta současná cívka musí i strašně vyzařovat do okolí...
A bod 3 vašeho dotazu bych neřešil, když se tranzistor nehřeje.

PS. to vaše schéma jsem začal zkoumat protože řeším podobný problém, jak
hotovou montážní lampu se zářivkou od kanluxu. donutit svítit plným
výkonem 8W. Ta moje svítí jako bludička.