Re: kapacita primárních AA èlánkù

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Leden 27 11:17:09 CET 2019

Zdravim,
mne to moc netrapi, ze se nepodepsal - jmeno Jozko Mrkvicka by mi asi stejne nic nerikalo, i kdyby tam pripojil hafo titulu a fotokopie certifikatu ...
Podstatna je nezavisla opakovatelnost mereni. Myslim, ze pekne a jasne napsal postup mereni.
Takze by nemel byt problem stejnym zpusobem nahodne zmerit nektere clanky.
Pak se ukaze.

Zatim to beru jako 'informativni informaci' - jak se rad vyjadroval jeden docent prednasejici na jedne nejmenovane VS, ktery vyhodil studenta protoze neuvedl sitovy kabel (mysleno ethernetovy) mezi periferni zarizeni. Na argument studenta (letiteho administratoranekolika serveru) ze to neni pravda, odpovedel: 'Kdybyste cetl moje skrita, tak by jste se docetl, ze tomu tak je!'

:)

  Sam