ako vytiahnut MicroSD kartu

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Leden 26 13:27:52 CET 2019

Když koukám na ty forky, řekl bych, že tou dírkou, jak stvořenou pro šroubováček se vycvakne ta bočnice směrem doprava a možná pak půjde držáček otevřít v nějakém pantu na levé straně jako dveře.

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of iko
Sent: Saturday, January 26, 2019 12:01 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: ako vytiahnut MicroSD kartu

Zdravim

riesim tu teraz elektronicku knihu, blbne. Rad by som vytiahol uSD kartu vnutornu, na ktorej je FW ale netusim ako. Je to nejaky divny slot, zo vsetkych stran uzavrety. Netusite ako ju odtial dostat bez znicenia?

Fotky su tu:

https://drive.google.com/folderview?id=1YYJUPps7kezHo2nf1OBpCLzPkWs7JDpb

Vdaka
--
Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom K-9 Mail. Prosím, ospravedlňte moju stručnosť.