stmievac LED svetla

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Leden 25 13:33:57 CET 2019

---------- Původní e-mail ----------
Od: Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 25. 1. 2019 8:50:57
Předmět: RE: stmievac LED svetla

> tiez by mohli inzinieri domysliet aj to,
> ze ked potme parkujem, bolo by dobre bocne svetla rozsvietit uz predtym nez zatocim > volant pretoze sa chcem najskor okolo rozhliadnut.

To prosím moje auto dělá. Když zpomalím někam pod 10kmph, tak se auto rozhodne, že chci parkovat, nebo že jsem v garážích, sníží úhel předních světel, roztáhne trochu kužel do šířky a na centrálním panelu mi zobrazí overlay pohledu zhora, kde zdůrazňuje předměty v okolí jako jsou obrubníky. Pokud zařadím spátečku, tak se rozsvítí všechna světla v rozích automobilu (vepředu jsou to mlhovky) a svítí do rychlosti tuším 5kmph.

Jsou to vlastnosti světelného automatu, které se dají nastavovat a uživatelsky ladit.