Chytrý náramek

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Leden 25 11:51:53 CET 2019

Žena si koupila Xiaomi Mi Band 2. Já nebyl moc příznivcem těchto
zařízení, ale protože mi zrovna odešly hodinky řízené radiem, uvažoval
jsem o něčem podobném. Ten náramek má jednu vlastnost. Ač komunikuje
přes BT, nekoliduje s hands free v autě a oboje funguje současně. Jak je
to možné?

Pořídil jsem si proto Smart Watch Q18 a myslel jsem, že to bude také
tak. Ale ne hands free nefunguje. Mimo to má mnoho dalších nedostatků a
ač vypadají docela hezky (vím, je to věc názoru), nikomu bych je
nedoporučil.

A teď dotaz: nemáte někdo Xiaomi Mi Band 3 ? Jde mi o to, zda nekoliduje
s jiným zařízením, které má mobil spárované.

--

Martin Záruba