stmievac LED svetla

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Leden 25 09:06:20 CET 2019

Niektore modely aut maju "hmlovku" ako 2 svetla v jednom - napr. hmlovka a
denne svietenie, pripadne hmlovka + prisvecovanie. 2 ziarovky, 2 paraboly.
Ked sa to objavilo, tak niektori policajti s "jednoduhsim zmyslanim" velmi
silno riesili pokutovanie za jazdu s rozsvietenymi "hmlovkami",
aj ked samotne hmlovky boli zhasnute a boli o 5 cm vedla. A niektori vodici
na takto delene svetla neprisli do dnes, ak to nemaju na vlastnom aute.

Niektore modely pouzivaju len hmlovky.

Idiotizmus to nie je ani pri hmlovkach. Zastante niekde na parkovisku,
zmapujte si svetelne pole okolo auta v rozsahu napr. 0-7 metrov aj smerom
na strany.
Potom zapnite hmlovky a urobte to iste. Merajte niecim "ukazujucim".
Subjektivny pocit "ja nevidim ziadnu zmenu" je slaba jednotka merania.
;-)

Dodo

pi 25. 1. 2019 o 8:50 Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk> napísal(a):