Re: Degradace jazyka českého

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Leden 25 00:00:29 CET 2019

No a je velmi zajímavé, že nikdo nemá koule na to, aby tam rozebral co dělá
profláknutá konkurence, jejíž loutkovodiči z CIA či NSA aféru s huhlavým
vyvolali. Je jen veliká škoda, že naše bezpečnostní složky jsou až tak pod
pantoflem zámořské velmoci, co mi to jen připomíná - a hle, podpantoflismus
východní velmoci z let před 30 lety. Jenom strčili hlavu do jiné prdele.
Škoda, veliká škoda, že naši tajní neslouží zájmům naší vlasti ale nějakých
cizáků sledujících nikoli naše dobro, ale své vlastní sobecké zájmy, nám
zcela cizí a nás poškozující.

----- Původní zpráva -----
Od: Zdeněk

To jste mi připomněl, vystoupení nějakého komunisty v pondělním pořadu „20
minut Radiožurnálu“ (od 17 h). Obhajoval tam Huawei tím stylem, že tvrdil,
že oni dodávají jen „železo“ a záleží na uživateli, jaký SW si na ten mobil
nainstaluje. Pro méně chápavé uvedl přirovnání, že router nebo mobil je
stůl, který je od Huawei, a SW jsou papíry na stole, které tam dal uživatel.
Čekal jsem, kdy ho moderátor opraví, že ten stůl se kupuje už s těmi papíry,
navíc zamčenými uvnitř stolu. Bohužel moderátor asi nebyl technicky na výši.

Inu desítky let demagogie, to je dobrá škola.