stmievac LED svetla

Juro mail na onicom.sk
Čtvrtek Leden 24 18:51:47 CET 2019

Pekný deň prajem

Hľadal   som   niečo  do  el.  krabičky na stmievanie LED svetiel. Pár
regulátorov som skúsim všetky boli triak regulované.
tak som našiel DR4-LED-S že je to priamo na LED
https://www.elektrobock.sk/dotykovy-regulator-led/p1767
kde  je  spínaci  prvok polovodič,
no LED pri 60-140V bliká aj tak. Od 160V  už  prakticky  svieti  na 99%. Skúšal som to aj zaťažiť na
50W,  no  je  to  rovnaké.  Výrobca  mi  odpísal,  že musím aj LED mať prispôsobené  na  stmievač.

Ako že sú s kondenzátorom, či aké iné LED ?
Veď už aj tak majú regulátory oneskorenie skoro 1 sekundu. A v predajni ak sa niekde opýtam že LED pre stmievanie ?

Aké skúsenosti máte ?

--
Juro       mailto:mail na onicom.sk