Wired ESP32

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Leden 24 14:22:40 CET 2019

Dobrý den,

dost často tuhnou. Stačí zadat do google  ENC28J60 problem, a vyskáčou
toho tuny.
W5100 má protokol implementovaný v čipu, takže i komunikace s ním je
jednodušší. Má také chybu v DHCP release time, ale to lze ošetřit.
U W5500 by už žádné problémy být neměly.

S pozdravem,
--
/Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info /