RE: ukládání hesla

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Leden 24 12:54:17 CET 2019

Heslo sa na server neuklada.
Server vam moze vygenerovat token, ktory ma nejaku platnost
ktory si prehliadac ulozi do cookies. Nasledne sa prehliadac overuje pomocou tokenu.
Heslo sa do cookies moze ukladat tiez ale to je menej bezpecne.

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláda Andel
Sent: Thursday, January 24, 2019 11:28 AM
To: konfera
Subject: OT: ukládání hesla

Dobrý den,

možná budu vypadat jak blbec, ale rád bych měl jasno. Pokud se někam přihlašuju, typicky do mailu na seznam.cz a zaškrtnu "pamatovat si mě", heslo se uloží do mého prohlížeče, nebo kamsi na Seznamu? Dřív když jsem bez odhlášení zavřel prohlížeč, byl jsem automaticky odhlášen. Od jisté doby mi svítí "pamatovat si mě" a musím ho odklikávat, aby zhaslo. Když se přihlásím třeba ke komentářům na Novinkách, zavřu prohlížeč, pak ho pustím, otevřou se mi maily. Pokud se mi heslo (třeba i bez mého přičinění) uloží do mého prohlížeče, je to v pohodě. Ale nezůstává to heslo náhodou někde na Seznamu? Nezůstává to otevřené, aby mohli seznamáci uživatele šmírovat?

Anděl